RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUP ŻYWIONYCH

Bezpłatna edukacja gwarantowana przez organ prowadzący odbywa się między godziną 8. 00 – 13.00 

ZAJĘCIA DODATKOWE:

Rytmika, Zabawy z językiem angielskim, Religia

Zajęcia dodatkowe odbywają się wg godzin określonych w szczegółowych rozkładach dnia poszczególnych grup

RAMOWY ROZKŁAD DNIA  DLA GRUP ŻYWIONYCH

6.00 – 8.15 ( 6.00 -7. 30 zajęcia i zabawy w sali zbiorczej)

– kontakty indywidualne, rozmowy  z dziećmi   podczas schodzenia się,
– swobodne zabawy dzieci rozwijające własną aktywność
– zabawy zainspirowane przez nauczyciela,
– praca indywidualna i w małych zespołach rozwijająca zainteresowania, wspomagająca rozwój  dziecka

– zabawy integracyjne
– ćwiczenia poranne i zabawy ruchowe

8.15 – 8.30
–   czynności opiekuńcze, samoobsługowe,  organizacyjne,  zabiegi higieniczne,

8.30 – 9.00  ŚNIADANIE

9.00 – 11.15

– zajęcia dydaktyczne realizowane według wybranego  programu wychowania przedszkolnego,
– spacery, wycieczki oraz pobyt w ogrodzie przedszkolnym,
* zabawy i organizowane i swobodne,
* gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę,
* obserwacje przyrodnicze,
(w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zabawy
i ćwiczenia ruchowe dzieci lub zabawy dowolne)

– swobodne zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela,

11.15 – 11.30

–   czynności opiekuńcze, samoobsługowe,  organizacyjne,  zabiegi higieniczne,

11.30 – 12.00 OBIAD

12.00 – 13.45

– ćwiczenia relaksacyjne, odpoczynek
–  zajęcia i zabawy na postawie programów własnych,
–  zajęcia i zabawy na świeżym powietrzu
(w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych  zabawy
i ćwiczenia ruchowe dzieci lub zabawy dowolne w kącikach zainteresowań),
– 
swobodne zabawy rozwijające własną aktywność i zainteresowania dzieci,
–  zabawy tematyczne,
–  zabawy mające na celu wspomaganie indywidualnego rozwoju dziecka,  ćwiczenia utrwalające

13.45 – 14.00

– czynności opiekuńcze, samoobsługowe,  organizacyjne,  zabiegi higieniczne,

14.00 –  14.20  PODWIECZOREK

14.20 – 16.30   (15.30 -16.30 zajęcia w sali zbiorczej )

– zabawy dowolne  według własnych zainteresowań,
– zabawy i gry dydaktyczne w małych zespołach,
– zabawy zainspirowane przez nauczyciela, czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne i inne,
– kontakty indywidualne z dziećmi  podczas rozchodzenia się,
– zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUP BEZ ŻYWIENIA FUNKCJONUJĄCYCH W SYSTEMIE ZMIANOWYM

Bezpłatna edukacja gwarantowana przez organ prowadzący odbywa się między godziną 8. 00 – 13.00 

ZAJĘCIA DODATKOWE:

Rytmika, Zabawy z językiem angielskim, Religia

Zajęcia dodatkowe odbywają się wg godzin określonych w szczegółowych rozkładach dnia poszczególnych grup

RAMOWY ROZKŁAD DNIA  DLA GRUP BEZ ŻYWIENIA
FUNKCJONUJĄCYCH W SYSTEMIE ZMIANOWYM

7.00 – 8.30 lub 12.00 – 13.30 
(schodzenie się dzieci od 7.00 – 7.15  lub  od 12.00 – 12.15)  

– kontakty indywidualne z dziećmi podczas schodzenia się
– swobodne zabawy przy niewielkim  udziale nauczyciela,
– zabawy tematyczne i zajęcia dzieci  w kącikach zainteresowań
– zabawy integracyjne, ogólnorozwojowe
– zabawy mające na celu wspomaganie indywidualnego rozwoju dziecka
(zajęcia indywidualne, w małych zespołach)

 – ćwiczenia utrwalające, manualne, graficzne
– gimnastyka poranna  połączona z zabawami ruchowymi                                     

8. 30 – 9.00 lub 13.30 – 14.00

czynności porządkowe, zabiegi higieniczne
śniadanie

9.00 – 11.00  lub 14.00 – 16.00     

– zajęcia dydaktyczne realizowane według wybranego  programu wychowania przedszkolnego,
–  spacery, wycieczki oraz pobyt w ogrodzie przedszkolnym
– zabawy zorganizowane i swobodne 
– gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę obserwacje przyrodnicze 
(w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych  zabawy i ćwiczenia ruchowe dzieci lub   zabawy dowolne) 
–   swobodne zabawy przy niewielkim  udziale nauczyciela,                                         

11.00 – 12.00 lub 16.00 – 17.00 lub 16.30 – 17.30   
(rozchodzenie się dzieci  11.45 – 12.00  lub   16.45- 17.00 lub 17.15-17.30 )

– zajęcia o charakterze relaksacyjnym, ćwiczenia  i zabawy odprężające
– zabawy i ćwiczenia utrwalające,
– zabawy wspomagające indywidualny rozwój dziecka (zajęcia indywidualne, w małych zespołach)
–  zabawy dowolne  według  własnych zainteresowań,
–  zabawy i gry dydaktyczne w małych zespołach
– czynności porządkowe
– kontakty indywidualne z dziećmi  podczas rozchodzenia się

Skip to content