O wszechstronny rozwój, bezpieczeństwo i miło spędzony czas dbają:

wychowawcy

  • mgr Anna Janas-Wełniak
  • Katarzyna Mańka

personel techniczny: Karolina Szip

 Zajęcia dodatkowe:

  • zabawy z językiem angielskim: mgr Anna Gibas
  • rytmika: mgr Nina Burtan
  • religia: mgr Izabela Ostapiuk

ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE

Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze na miesiąc LISTOPAD

Razem z Hałabałą poznajemy zwyczaje zwierząt przygotowujących się do zimy.

  • POZNANIE WYBRANYCH ZWIERZĄT ŻYJĄCYCH W NATURALNYM ŚRODOWISKU, NP. JEŻ, WIEWIÓRKA, BORSUK – NAZWA, WYGLĄD, SPOSÓB PORUSZANIA SIĘ, ODŻYWIANIA, PRZYGOTOWANIA ZWIERZĄT DO ZIMY.
  • POZNANIE PTAKÓW POZOSTAJĄCYCH U NAS NA ZIMĘ ORAZ TYCH, KTÓRE OD NAS ODLATUJĄ.
  • POZNANIE LITERY „t” i „T” DRUKOWANEJ I PISANEJ.
  • DOSKONALENIE ANALIZY I SYNTEZY SŁUCHOWEJ WYRAZÓW.
  • ĆWICZENIA PAMIĘCI WZROKOWEJ POPRZEZ CZYTANIE GLOBALNE WYRAZÓW, SKŁADANIE OBRAZKÓW Z CZĘŚCI.
  • ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI ŁĄCZENIA SYLAB W WYRAZY I ICH ODCZYTYWANIE POPRZEZ ZABAWY DYDAKTYCZNE.
  • NAUKA PIOSENEK.
  • ROZWIJANIE POCZUCIA RYTMU.
  • ODWZOROWYWANIE LICZBY ELEMENTÓW NA ZBIORACH ZASTĘPCZYCH.
  • DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI TWORZENIA ZBIORÓW O PODANEJ LICZBIE ELEMENTÓW.
  • KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI PRZELICZANIA W ZAKRESIE 10 NA KONKRETACH.

 Jesteśmy małymi patriotami.

  • ZAPOZNANIE Z SYMBOLAMI NARODOWEJ TOŻSAMOŚCI.
  • ROZPOZNAWANIE KONTURÓW MAPY POLSKI.
  • POGŁĘBIANIE WIEDZY O WŁASNYM MIEŚCIE I REGIONIE.
  • NAUKA I ZWROTKI HYMNU NARODOWEGO.
  • ZAPOZNANIE DZIECI Z WIERSZEM W. BEŁZY „KATECHIZM POLSKIEGO DZIECKA”.
  • DOSKONALENIE SPOSTRZEGAWCZOŚCI WZROKOWEJ POPRZEZ OBSERWOWANIE OTOCZENIA PRZY RÓŻNYCH OKAZJACH.
  • POZNANIE LITERY „d” i „D” DRUKOWANEJ I PISANEJ.
  • DOSKONALENIE ANALIZY I SYNTEZY SŁUCHOWEJ WYRAZÓW.
  • ĆWICZENIA PAMIĘCI WZROKOWEJ POPRZEZ CZYTANIE GLOBALNE WYRAZÓW, SKŁADANIE OBRAZKÓW Z CZĘŚCI.
  • ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI ŁĄCZENIA SYLAB W WYRAZY I ICH ODCZYTYWANIE POPRZEZ ZABAWY DYDAKTYCZNE.
  • NAUKA PIOSENEK.
  • ROZWIJANIE POCZUCIA RYTMU.
  • ODWZOROWYWANIE LICZBY ELEMENTÓW NA ZBIORACH ZASTĘPCZYCH.
  • DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI TWORZENIA ZBIORÓW O PODANEJ LICZBIE ELEMENTÓW.
  • KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI PRZELICZANIA W ZAKRESIE 10 NA KONKRETACH.

Parasole czas wyciągać jesień w pełni, deszcz nadciąga.

  • ROZPOZNAWANIE ZJAWISK ATMOSFERYCZNYCH CHARAKTERYSTYCZNYCH DLA JESIENI.
  • KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI ROZPOZNAWANIA ODGŁOSU PADAJĄCEGO DESZCZU I OKREŚLENIA INTENSYWNOŚCI OPADÓW.
  • UCZESTNICZENIE W ZABAWACH BADAWCZYCH, PRÓBA WYCIĄGANIA WNIOSKÓW
    Z OBSERWOWANYCH ZJAWISK.
  • ZWRÓCENIE UWAGI NA TO, IŻ DNI SĄ CORAZ KRÓTSZE, WIECZORY I RANKI CHŁODNE,
    A TEMPERATURA SIĘ OBNIŻA.
  • ZWRÓCENIE UWAGI NA ZMIANY ZACHODZĄCE W PRZYRODZIE JESIENIĄ.
  • DOSKONALENIE ANALIZY I SYNTEZY SŁUCHOWEJ WYRAZÓW.
  • ĆWICZENIA PAMIĘCI WZROKOWEJ POPRZEZ CZYTANIE GLOBALNE WYRAZÓW, SKŁADANIE OBRAZKÓW Z CZĘŚCI.
  • ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI ŁĄCZENIA SYLAB W WYRAZY I ICH ODCZYTYWANIE POPRZEZ ZABAWY DYDAKTYCZNE.
  • NAUKA PIOSENEK.
  • ROZWIJANIE POCZUCIA RYTMU.
  • ODWZOROWYWANIE LICZBY ELEMENTÓW NA ZBIORACH ZASTĘPCZYCH.
  • DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI TWORZENIA ZBIORÓW O PODANEJ LICZBIE ELEMENTÓW.
  • KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI PRZELICZANIA W ZAKRESIE 10 NA KONKRETACH.
  • POZNANIE LITERY „m” i „M” DRUKOWANEJ I PISANEJ.
  • POZNANIE CYFRY 5

Czy ubieramy się stosownie do pogody?

  • ROZUMIENIE KONIECZNOŚCI DOSTOSOWYWANIA UBIORU DO TEMPERATURY, DBAŁOŚCI O ZDROWIE.
  • DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI SKŁADANIA UBRAŃ I ODKŁADANIA ICH NA WYZNACZONE MIEJSCE.
  • DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI STOSOWANIA KOLEJNOŚCI PRZY WKŁADANIU UBRAŃ.
  • DOSKONALENIE ANALIZY I SYNTEZY SŁUCHOWEJ WYRAZÓW.
  • ​​​​​​​ĆWICZENIA PAMIĘCI WZROKOWEJ POPRZEZ CZYTANIE GLOBALNE WYRAZÓW, SKŁADANIE OBRAZKÓW Z CZĘŚCI.
  • ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI ŁĄCZENIA SYLAB W WYRAZY I ICH ODCZYTYWANIE POPRZEZ ZABAWY DYDAKTYCZNE.
  • NAUKA PIOSENEK.
  • ROZWIJANIE POCZUCIA RYTMU.
  • ODWZOROWYWANIE LICZBY ELEMENTÓW NA ZBIORACH ZASTĘPCZYCH.
  • DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI TWORZENIA ZBIORÓW O PODANEJ LICZBIE ELEMENTÓW.
  • KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI PRZELICZANIA W ZAKRESIE 10 NA KONKRETACH.
  • POZNANIE LITERY „y” i „Y” DRUKOWANEJ I PISANEJ.
Skip to content